søndag 30. oktober 2011

Vinterblomster

Jeg var innom den lille og koselige blomsterbutikken Rosehagen Blomster i Oslo i går.
De hadde bl.a fine sedertrær - som var pyntet med nydelige nostalgiske roser.


Sedertrær kan stå ute i kaldt vær, men greier ikke å overvintre utendørs i hagen - de må tas inn i en kjølig del av huset eller f.eks få overvintre i frostfri garasje.

Butikken har for salg sedertrær av ulike størrelser - to større trær står inne i butikken, som bildet under viser. Disse trærne koster litt - pris for de store trærne var kr 2400 per stk.


Et av trærne var pyntet med nydelige nostalgiske roser i reagensrør eller små blomsterglass som var festet i grenene med tynn streng eller fiskesèn (fås i sportsbutikker).


Kombinasjonen av det litt tøffe treet med sarte store roser er veldig flott



Butikken har mye fint - i hyller laget av gamle trekasser, som de også selger.
Pris per trekasse kr 300,-.


De har mye fint, spesielt roser ....

  
Utenfor var også kurver i metall på tilbud for - 50%


Ønsker alle ei fin høstuke - kose dere masse


2 kommentarer:

  1. Så mykje flott! Likt godt treet med roser......fantastisk .

    SvarSlett
  2. Så heldig du er som har ein så fin blomsterbutikk nær deg.

    Dei fine kassane dei hadde kunne eg tenkt meg ja. Har nokon sånne, men har plass til mange fleire ja. hehe.

    Ha ei fin veke.

    SvarSlett

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone