søndag 16. oktober 2011

På vei til nettbutikken

Jeg holder på å legge inn i nettbutikken noen vakre figurer i rustent metall - de kan benyttes til å pynte opp et stilleben, henges opp eller brukes i en dekorasjon - de passer veldig godt sammen med naturmetarialer
Kikk gjerne innom www.heimefronten.no
Stjernene under har et gullskjær og er bare nydelige - de kan henges opp f.eks i en grein eller på juletreet 
 - stjernene måler 15 cm høye x 10 cm i diameter 
De koster kr 49 per stk


Det samme gjelder for de store snefnuggene i rustent metall under
- de er bare nydelige og passer godt til å henges i en gren, i vinduet eller på juletre/annet tre
Snefnuggene er 15 cm høye inkludert hempen og 10 cm i diameter
- prisen er kr 39 per stk

  
Vakker Vintage krans i rustent metall med bjeller og sløyfe -
metallet er delvis dekket med gull og sølv skimmer
Kransen er 20 cm x 12 cm og koster kr 89


Jeg legger også ut for salg flere mindre figurer, som husene under
- disse husene er 8 x 8 cm og koster kr 29 per stk 


og disse som er litt mindre 4 x 4 cm koster kr 9 per stk


Nettbutikken har mange typer små rustne figurer - pris kr 3 - 5 per stk


og kristtornblad med hull for oppheng;


Det er ikke tidlig vinter ennå - men for oss som liker å lage julegaver selv,
har sesongen allerede startet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone