tirsdag 4. oktober 2011

Tid for lys og varme

Det er tid for stearinlys igjen - her en trelysestake jeg fant på Indiska for flere år siden
Plantebordet er fra Ikea - på hyllen under har jeg funnet plass til mine to hvite hjortefigurer

Her et litt mer detaljert bilde fra stillebenet


Har også tatt med bilde av ett av mine bruktfunn - mugge og skål fra Villeroy og Bosch


og til slutt et bilde fra kjøkkenskapet - glassene til venstre er også et av mine bruktfunn, som jeg er veldig begeistret for - de er noen av mine favorittglass

Ha en fin dag og uke videre - klem fra Tone 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone