søndag 23. oktober 2011

Lys i sinkhytter og hus

Disse bildene er tatt hjemme hos min mor - som er like glad i sinkhus som meg
- hun har fått flere av husene av meg - det er koselig å gi en gave som jeg vet hun setter pris på


Det lyser i mange hus - kjempekoselig

 Det er blitt en hel liten sinkhuslandsby - stemningsfullt



Stuen er lilla - en farge som er blitt svært moderne igjen


Ny lysekrone og speil på veggen, skinn i sofaen og nye puter har gjort stuen ny og oppdatert


Det mørke speilet på veggen er fra Skeidar -lysekronen speiles og får dobbel effekt


Her er mange lykter og levende lys - som gir en koselig stemning i huset


 Ønsker dere alle en fin dag - nyt høsten og kos dere masse

1 kommentar:

  1. Mange flotte sinkhus.
    Veldig koselig hos mammaen din. :)
    Synes muren bak ovnen var veldig fin også :)
    Klem

    SvarSlett

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone