fredag 14. oktober 2011

Franske følelser i Oslo


På Grûnerløkka i Oslo kan du finne små spesielle nisjebutikker, som denne;

Birkelundens lille franske ostebutikk - den er vel verdt et besøk
Du kan også slå deg ned og nyte et litemåltid i den lille kafeèn

 
I vinduet finner du selvsagt franske mus som nyter god ost..


De selger bl.a nydelig selvlaget syltetøy til ost - min favoritt er varianten med calvados og fiken 


I vinduet har de gamle etiketter og skilt - butikken er bare kjempekoselig
og nesten helt umulig å gå forbi uten å stikke innom til den trivelige innehaveren, som møter deg bak disken. Vel verdt et besøk

  
Ha en fin fredag - imorgen tenkte jeg å legge ut bilder av mine favoritt bruktfunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone