lørdag 15. oktober 2011

Bruktfunn og kjært eie

Ser at bloggrullen på NIbs sider ikke er blitt oppdatert med nye innlegg - der ligger fremdeles innlegget fra to dager siden og de to siste dagene er ikke kommet med. Det er ganske kjedelig - håper dette ordner seg raskt!

Ganske mange av mine kjæreste gjenstander er bruktfunn eller ting jeg har funnet til en ganske så rimelig penge; her er noen eksempler;

Her er et nostalgisk førstehjelpsskrin jeg fant på Mitt lille hjem i Oslo -
jeg kjenner at jeg blir glad hver gang jeg ser den flotte skarpe fargen og det nostalgiske motivet


Her er et annet av mine favoritt bruktfunn;

- lampen fra 1978 - som mine foreldre kjøpte til stua og som i over 20 år har vært lagret på loftet hjemme - den er bare kjempestilig og henger nå og gir litt galmour til loftstua


På bildet under ser dere min mormors speil - som har fått sin plass under Inges Panamahatt og mine smykker på soverommet vårt


Under ser dere lysekrona fra leiligheten min - den var opprinnelig gullfarget og ganske kitch og ble kjøpt for nesten ingen penger - den er malt med hvit maling og har fått gjenbruks lampeskjermer - alle er ulike og funnet i bruktbutikker - den har fulgt med overalt hvor vi har bodd


Tango bildet er en brukt polsk teaterplakat - som vi har hengt noen gamle karnevalsmasker fra Barcelona på - også noen kjære reiseminner


Interiøret hjemme hos oss er en blanding av gammelt og nytt
- gjenstander fra reiser innenlands og utenlands og gjerne ting som har en historie
- et hjem skal preges av dem som bor der - jeg synes det er flott at vi alle skaper våre helt personlige interiørstiler og våre personlige versjoner av trender i tiden
- jeg ser MYE av det når jeg besøker andres blogger
- det er veldig mange spennende og inspirerende hjem å besøke

Jeg ønsker alle dere flinke bloggere en riktig god helg og ei ny uke som kan fylles med spennende hverdagsliv...          

1 kommentar:

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone