søndag 2. oktober 2011

Gamle tekstiler - blonder og lin

Idag er høstværet tilbake i Rogaland - etter dager med sommervarme og sol
- men det er mildt og fint vær til å gå tur eller kose seg innendørs.

Jeg har funnet frem bilder av fine småting laget av gamle tekstiler og blonder - bildene er lånt fra et tidligere "Vakre Interiør" blad


Jeg planlegger å ha for salg veninnegaver av denne typen i nettbutikken Heimefronten om kort tid - håper det er noe det kan være interesse for..


Hjerter med tekst og tall - disse er fra dyktige Aina`s Charme - mine skal lages med gamle tall og bokstaver fra et avistrykkeri - et av mine bruktfunn...



Hjerter og duftputer med gamle blonder eller annet fint gammelt tekstil - disse er fra dyktige Aina`s Charme...
Mine duftputer skal fylles med lavendel og tørkede roser - fra Provence 


Jeg har nydelig linstry i mange ulike farger, som på dette fine bildet jeg har lånt fra et tidligere Vakre Interiør blad - det blir også mulig å kjøpe linstry i ulike farger pr meter for en rimelig penge


Ønsker alle en fin søndag videre og en nye uke - som kan fylles med koselige høstaktiviteter.
Klem fra Tone 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone