torsdag 13. oktober 2011

Lage stoffmerker

Hallo
Legger ut noen bilder av stoffmerker jeg har laget fra Heimefronten - de er printet ut på en fotoprinter





Jeg har valgt å lage stoffmerker av noen av mine nostalgiske motiv og av blikkhus, vil prøve meg litt fram - dette er merker som jeg også snart vil legge ut for salg i nettbutikken www.heimefronten.no


Her er noen motiver til som jeg har laget som stoffmerker;


Jeg tenkte at motiv som dette kan brukes på f.eks en pose til tekoppen din - f.eks til en veninnegave


Knapper i lange baner - på poser eller nett/vekser til hobbyarbeider?

Hjorten på porselensfatet synes jeg kan passe både på punger , vesker eller andre ting jeg eller dere lager
Dette motivet kan f.eks benyttes på brikker, som et monogram eller lite bilde  
Jeg ser m.a for meg puter til pikerom med dette motivet
Ønsker alle en fin dag... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone