lørdag 1. oktober 2011

Skodder innendørs

Forrige gang jeg var hjemme hos min mor, fikk jeg 6 gamle skodder i ulike lengder, som hadde vært benyttet utendørs på mitt barndomshjem.
2 er nesten takhøye, 2 halvparten er 3/4 takhøye og 2 halvparten av dette igjen.

Dette er en skatt for meg - denne helgas prosjekt er å male flere av dem - det er nydelig vær og jeg kan jobbe utendørs med prosjektet - det blir koselig....

Her er bilder av den første skodda, som jeg har malt i samme farge og matte maling som veggen i stua, denne er lang og når nesten fra gulv til tak.


Jeg skal henge ting på denne tenker jeg, etter hvert. Jeg liker at den har samme farge og matthet som veggen bak.


Jeg tenker å male de neste i en blanding av Marakesh og letthet - det blir en litt lys kittfarge. Jeg blander kanskje variasjoner av denne.


Ønsker alle ei flott helg - her er været nydelig og skal nytes til fulle ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone