lørdag 17. desember 2011

Retro og nostalgisk jul

Jeg har skrevet det mange ganger i bloggen min - jeg liker veldig godt å blande gammelt og nytt og er glad for den økende trenden med gjenbruk


På bildet over ser dere noen koselige stoffstjerner jeg fant på Living - slike har jeg tenkt å lage flere av, ut av gamle tweed plagg og skjorter m.m.
Jeg har samlet noen gamle skjorter i duse fine farger - de passer utmerket til dette formålet. Neste uke blir det derfor litt gjenbrukssøm på meg.

De passer som julepynt eller som detaljer som kan brukes hele vinterhalvåret. De koster kr 19 per stk - og finnes i fargene som vist her


Stjernene er i fargetoner som passer de fleste steder - her sett sammen med noe av putehaugen min i sofaen i loftstua mi.




Jeg baker og styrer med juleforberedelser hjemme denne helgen,
koser meg verre med det.
Håper dere har det like triveli som meg - nyt førjulstiden - vi rekker alt det som er nødvendig til jul hvert år.

Ha en fin helg alle sammen      

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone