lørdag 10. desember 2011

Det lyser i små og store hus

På heimefronten lyser det denne julen i mange små og store blikk- og metallhus
de er noen av mine favoritter - og det dukker stadig opp nye hus i "tettstedene" mine - noen av dem kan kanskje snart få "bystatus"

Det er ikke vinterlig og kaldt i Rogaland, men det er alltid koselig å tenne mange lys både uten- og innendørs.


 

Jeg gleder meg til et nytt år - fullt av nye muligheter

Jeg kjøper meg ny symaskin til jul i år - den ser jeg veldig fram til å begynne å bruke....


Ha en fin kveld og førjulstid videre sammen med familie og venner

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone