onsdag 18. april 2012

Lag dine egne Franske skodder

Jeg er så heldig å ha fått overtatt noen gamle vindusskodder fra -80 tallet i ulike størrelser.
Med et strøk maling håper jeg å forvandle dem fra et retro uttrykk i mørkebrunt til å se ut som om de er hentet direkte fra en gjenbruksbutikk i Frankrike. ....

Jeg har malt mine skodder i ulike nyanser av kittfarger og hvitt - iblandet Marakesh farge
Jeg har blandet Chi med ørlite Marakesh og omvendt
 - ved å bruke ulike nyanser, kan skoddene fint passe sammen i en gruppe, om jeg skulle ønske det.

 

Jeg bruker mine skodder f.eks  i stuen, der står det en lang hvit skodde mot en hvit vegg



På soverom - som sengegavl eller for oppheng av saker og ting på nattbord eller på veggen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone