lørdag 14. april 2012

Mitt landsted - nostalgisk fristed

Familien har tilbragt vår første påskeferie i vårt nye landsted på Vestlandet
Vi har nettopp overtatt stedet - og er i gang med innredning og litt fornying


Her er et bilde av den fornøyde påsketuristen og bloggeren selv - i mitt nye kjøkken på landstedet  

Påskelinjer hører med - disse er plukket i hagen - er de ikke nydelige?


Her er de første bildene fra mitt fristed, landstedet ved sjøen på Vestlandet;
Det var endel kalde dager, da var det deilig å ha et solid vedlager i garasjen 


Deilig bjørkeved å fyre i ovnen med - er en stemingsfull del av påskeferien


I kjøkkenkroken venter slagbenken - fylt med deilige myke puter...


På kjøkkenbenken har fine krukker, fra Heidibo i Førde funnet sin plass sammen med en fin brødfjel i keramikk fra Kid


På benken står deilig lemonade - klar til å nytes...


Vi har satt en slagbenk ved det rustikke kjøkkenbordet, og fylt den med  gode puter - kjøkkenet det er blitt et sted vi tilbringer mye tid i

Det solide kobberfatet på veggen, er et av mine mange bruktfunn 



På soverommet er sengen utstyrt med noen deilige store hotellputer
- de er supre for komfortable stunder med lesing i sengen


Det blir flere bilder fra fristedet mitt senere.
Ønsker alle en fin helg - kose dere og nyt helgefølelsen! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone