søndag 15. april 2012

Jeg fant - jeg fant ....

Dette blir et "Jeg fant - jeg fant" innlegg

Denne påskeferien ble tilbragt ved sjøen - på rusleturer i fjæra fant jeg;

Vakker rèkved - som jeg har planer om å bruke som pynt og til oppheng inne og utendørs


Samme biten - snudd andre veien
- da ligner den ganske mye på en liggende torso


- eller kanskje den blir satt på en stang og brukt som pynt i vinduskarmen stående opprett, som her


I det gamle naustet etter morfar - fant jeg;

Vakre - rustikke gamle jernspiker, som er håndsmidde


De tenker jeg kanskje å feste på en bakgrunn og henge på veggen i en passende billedramme, som på bildet over, eller kanskje slik;


Foreløpig ligger de i en treskål på kommoden i gangen


Ellers sysler jeg med maling av gamle ganskje kjedelige vindusskodder
fra 80-tallet - fra mørkebrunt til beige og kittfarger - det blir noe helt annet!
Skal vise bilder av dem til helgen igjen - først er det en travel arbeidsuke...

1 kommentar:

  1. Flotte skatter du har funne .... . Spennande å leite etter slike skatter . Ha ei fine arbeidsveke . Klem

    SvarSlett

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone