søndag 9. oktober 2011

Strikk et pledd

Etter oppfordringer legger jeg ut oppskriften min på strikket pledd;

Jeg har en hel stabel av slike strikkede pledd, som ofte benyttes av familien og venner inne og utendørs.
Pleddene er strikket på skrå fra spiss til spiss, noe som gjør at pleddet blir veldig smidig, så det er enkelt å pakke seg inn i. 


Jeg lager pleddet i mindre størrelse til babyer eller barn, eller jeg bretter
et barneteppe dobbelt og vips har jeg et trekanet sjal.

Lykke til strikkingen pg ha en fin søndag - her i Rogaland er det skikkelig ruskevær og tid for innekos :)  

2 kommentarer:

  1. Kjempeflott oppskrift. ikkje minst designet på oppskrifta. Kjempebra Tone! Du er goè til å få det til. Eg trenge snart eit blogg kurs:).

    SvarSlett
  2. Så kjekt å få oppskrift og så flott bakgrunn då!!

    Her i Florø har det "ausa ned" i heile dag. Det har vore godt syveir med andre ord....

    Solklem;o)

    SvarSlett

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone