onsdag 26. oktober 2011

Helt rått - genialt enkelt og vakkert

Jeg har tatt med bilder av to ting som jeg synes er helt rå til interiøret - og genialt enkelt og vakkert!

Bildet av lykten som er laget av et gammelt boss spann i blikk har jeg lånt fra Norges vakreste hjem kåret i Bolig 1 2 3 - den er fantastisk flott og en ide jeg gjerne vil låne...
Med store hvite kubbelys i - fungerer boss spannet faktsik helt flott som en stor lykt
- dette er et olig kult påfunn synes jeg



På en tur på Skeidar fant jeg denne bordpynten som er laget av små pinner drivved


En slik pynt kan jeg enkelt lage selv, om jeg tar meg tid til å samle drivved - jeg velger gjerne å kjøpe denne - siden prisen var kr 169



Denne pynten er enkel og vakker - kan varieres etter årstider og kan også funhere som julepynt med litt sølvpynt på eller noen grønne greiner



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone