fredag 21. oktober 2011

I min mors hage

Jeg har fri noen dager og er hjemme hos mor en tur - hun er like interiørinteressert som jeg,
og har en kjempekoselig hage og verandaer


Bordet har fått et håndvevd ullteppe i høstfarger som duk, veldig tøfft og nydelig til lyngen i pottene


På veggen henger en blomsterkasse i smijern - funnet i en koselig lokal interiørforretning 


Lyng i ulike farger passer godt sammen med smijern og potter i sink



På rekkverket står flere potter i sink med høstlyng



På trappa står roser og klatreplaneter i nostalgiske potter med engelmotiv


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone