mandag 5. desember 2011

Tid for å skrive julekort

Det snør det snør, tiddelibom - det er det det gjør (på Sola) tiddelibom
Nå snør det mye mer enn før, tiddelibom og
litt huttemeg tu

Jeg kom hjem fra en uke i sol og varme på lørdag - temperaturforskjellen er merkbar - men jeg synes at det alle mest koselige er en hvit jul...

Jeg har lekt meg litt med PCèn og har laget utkast til noen julekort med motiv fra bloggen min: 


Her er en litt annen variant;


Jeg fikk vite i dag at jeg har vunnet i en give away - så utrolig koselig!
En gave er på vei i posten til meg fra Tones lille interiørhjørne - det betyr at jeg kan lage et  innlegg om hva jeg fikk og hennes koselige blogg om få dager. 



Tenn masse lys og kos dere i mørketida, jeg skal sette meg ned nå med en stor kopp te og bla litt i årets juleutgaver av interiørblad - kanskje planlegge de siste julegavekjøpene...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone