lørdag 10. desember 2011

Det skinner i gamle skatter

Jeg har samlet endel av mine bruktfunn. I loftstua skinner det i gamle skatter. Enkelte av gjenstandene du ser her er lagt ut for salg i nettbutikken - det er med tungt hjerte jeg skiller meg av med dem.... 


Jeg er glad i gjenbruk og å blande gammelt og nytt, gjerne i litt uventede kombinasjoner - jeg liker at interiøret har et personlig særpreg.
Det er spennende å gå på skattejakt - og kjenne gleden ved å finne noe få andre har...
 

Mange av mine favorittfunn er funnet i bruktbutikker, f.eks i Markeveien på Grunerløkka i Oslo. Legg gjerne turen innom der om du besøker hovedstaden - der finner du mange spennende nisjebutikker. 

Ha en fin uke - julen nærmer seg med stormskritt
- husk likevel å slappe av og kose dere
 - det blir jul uansett om ikke alt er vasket og du har 7 kakesorter i boks

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone