torsdag 8. desember 2011

Desemberdager

Jeg gikk innom Granit i Oslo i dag og der fant jeg apotekerglass til en behagelig pris
Krukkene under koster 199 for den store og kr 99 for den medium store.


Jeg har også tatt med et par bilder fra bokhylledelen av kjøkkenhylla mi,
jeg har fargesortert bøkene og er fornøyd med at inntrykket blir roligere.


Her er det sortert i blå bøker og på bildet under er det røde bøker i bakgrunnen


Ønsker alle en fin uke videre - jeg skal bruke helgen til julesysler og kakebakst

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone