onsdag 14. september 2011

Mine favoritt bruktfunn

Vil gjerne vise dere noen av mine bruktfunn.
Svanen til høyre er i tungt massivt nysølv, først tenkte jeg: Neeijh - men så tok jeg en ekstra kikk - den er jo ganske pen - en serviettholder for de herskaplige oppdekninger

De to glassene med gullkant er også to bruktfunn
- noen av fine fineste skatter

På bildet under ser dere en antikk liten karaffel i glass - trolig ment for parfyme,
foreløpig står den til pynt i kjøkkenhylla mi.


Jeg har også funnet et fint gammelt metallfat med gjennombrutt kant og lav stett under.
Det er perfekt til cupcakes eller andre godsaker, som f.eks julekaker.

Og sist, men ikke minst - porselensfatet med hjortemotiv - skikkelig kul kitsj


Takk for alle koselige kommentarer og nye følgere - nå er det to dager igjen av giveawayen min.
Supert at dere linken til meg, slik at flere kan oppdage bloggen min og kikke innom ! 
Ha en finfin dag videre...   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone