lørdag 3. september 2011

Det skinner i lykter og gammelt bestikk i glass

Det er tidlig høst - og kveldene er blitt mørkere - perfekt for å tenne lys i husene mine - jeg har endel av dem rundt om i huset og jeg er veldig glad i dem - de gir meg mye glede og skaper koselig stemning


Jeg har funnet frem min mormors gamle sølvbestikk fra sølvtøyskuffen - de står nå fremme og skinner i et sukkertøyglass fra Ikea - de er altfor fine til å ligge bortgjemt i en skuff, er dere ikke enige?


Jeg har sett mange kule ting laget av gammelt bestikk - som lamper, men jeg har foreløpig ikke hatt hjerte til å forandre på bestikket som betyr et minne om mormor for meg ...

1 kommentar:

  1. Nydelig sølvestikk, og du må for all del ikke gjøre noe annet med det enn å bruke det og nyte synet og minnene! Eksprimentere kan man gjøre med loppesaker ikke arvegods er min mening:-)

    SvarSlett

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone