fredag 9. september 2011

Inspirasjon fra Gry og Sif

Først og fremst; Tuusen takk for alle koselige kommentarer - de varmer stort. Håper det er enkelt å legge inn kommentarer hos meg, send en mail i tilfelle ikke. Jeg har av og til problemer med å legge igjen spor etter meg når jeg er innom andres fine blogger. Min mailadresse er: heimefronten@lyse.net

Jeg har laget et innlegg med nyheter fra Gry og Sif - de har mange koselige ting i ull i høst, se bare her på bilder jeg har lånt fra deres høstkatalog i år.
Jeg har endel ull liggende og prøver meg innimellom på toving - jeg fikk lyst til å prøve meg på noen av produktene her;   


Koselige hjerter, disse er bare superkoselige og kan brukes hele året

Kanelboller eller annet bakverk i kjempekoselig innpakning - nams
 
Ha en koselig fredagskveld alle sammen og riktig god helg!  

1 kommentar:

  1. Søte :o) Og så fikk jeg jammen meg lyst til å bake skillingsboller gitt!!

    God helg til deg!

    SvarSlett

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone