torsdag 8. september 2011

Høstnytt - Me like

Jeg såg mye fint på messa i år, skulle ønske jeg hadde en stoor interiørforretning - og et stoort tomt hus å kjøpe inn til...

 
Jeg fant bl.a en koselig liten benk med linputer og flaskekasse


Jeg har lyst å lage meg noen slike runde puter - det gir så fin variasjon å blande runde og firkantede
former og ulike materialer


Mange fine lykter og rustikk pynt - passer for høstinteriør og er kjempeflott til uteplasser..


Bildet under finnes i mange varianter - her en svart versjon i metall

 

1 kommentar:

  1. Der va det mykje fint, men her med meg er det dessverre begrensa kor mykje meir eg kan handle ;) Då må eg kaste ut noke anna i alle fall....hmmm....nei får heller sjå om vi får bygd på huset ein vakker dag.... Klem frå Sissel

    SvarSlett

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone