fredag 2. september 2011

Julefølelser sniker seg på

Jeg vet at det er julefigurer og et juletre på bildene under - og at det er "litt" tidlig for det, men jeg er så svak for fine blikkhus og gode ideer til gjenbruk...


Dette er et flott eksempel på gjenbruk
- standen på messa som hadde dette juletreet var veldig stemningsfull
- selv et litt "glemt" juletre fra i fjor,
kan "skinne" litt ett år til om det får sjansen til å være
- et skjørt og vart og nesten transparent bilde på julen .... 


Det var mye fin julepynt å se på ulike stands på messa i høst - mye jeg kunne tenke meg hjemme hos meg, som den firkanta klokka på veggen,
etasjefatet, rådyrene, hengekronene .....


Jeg liker veldig godt de søte reinsdyrene på bordet .....

 
Ønsker alle en fin søndag videre og en deilig ny førjulsuke
Jeg har jobbet endel med Heimefronten nettbutikk i det siste - der er kommet på plass m.a;
- pakker med nydelige Vintage julestoffer
- rusten julepynt og figurer som kan brukes hele året
I Landhandelen finne dere gamle skatter - fine unike gaver

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone