søndag 6. november 2011

Vintage jul i nettbutikken Heimefronten

Jeg jobber ganske mye med nettbutikken Heimefronten nå
Håper mange har lyst å ta turen innom for en titt; www.heimefronten.no

Nettbutikken Heimefronten har nå mengder av;

- nydelige Vintage og Retro stoffer, Vintage julestoffer
- rusten julepynt og figurer som kan brukes hele året

Heimefrontens Landhandel er fylt med gamle skatter
- her kan dere finne mange spesielle julegaver
eller detaljer til et personlig interiør hjemme

Her ser dere noen eksempler;


Russian Christmas 3 x 30 cm - pris kr 79

"Engler daler ned" 
nydelige Vintage julestoffer
2 x 50 cm, 30 cm eller 50 cm englestoff
Pris kr 125/kr 149


Christmas Palms - et sjeldent julestoff
Mål: 45 cm - pris kr 49


eller hva med en stoffpakke med "Vintage Roset og rutet"
2 x 50 cm, 30 cm lyst rutet - pris kr 125. 


 Her kan du finne mange flotte veninnegaver til en rimelig penge
Gleder meg til å vise deg alt det fine jeg har i nettbutikken min!!
Heimefronten nettbutikk er bare et klikk unna;  www.heimefronten.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone