fredag 25. november 2011

Ferietid for meg

Nå blir det en ukes ferie på meg og Inge
- da blir det en ukes pause i bloggingen min - frem til starten av desember

Jeg lar noen bilder fra boken Julegleder av Stenkløv og Nilsen Morken, 
pryde siden min i mellomtiden.
Jeg har planer om å sy meg noen slike kremmerhus i år...


De er så flotte - jeg har anskaffet lin og hvit fuskepels - snart har jeg et knippe av mine egne kremmerhus å fylle med kongler som her
- er de ikke fine?


En fin uke til dere alle, kanskje blir det noen bilder fra sol og varme
   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone