tirsdag 1. november 2011

Litt brukt og litt nytt i mitt hus

Kjøkkenhylla mi har fått et lite supplement - en fin liten skål i nysølv med blomsterbord
som er et bruktfunn fra en av Markeveiens bruktbutikker 


Det nye bruktfunnet er like fin inni som utenpå - bare se på bildet under


Her er et bilde av et annet av mine bruktfunn - fløtesett med urbant motiv


Jeg avslutter med bildet av en nostalgisk figur, som får "låne" og passe på noen av  mine mange smykker  


Hun er litt søt og utfører jobben som smykkestativ helt fortreffelig


Ønsker alle en fin uke videre - jeg strikker og koser meg verre


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone