lørdag 5. november 2011

Førjulstiden nærmer seg

Førjulstiden nærmer seg til tross for at det ennå ikke er blitt så vinterlig ute.
Her er noen koselige bilder som er hentet fra Gry og Sifs høstkatalog 2011;


Jeg blir glad av så flotte sterke farger  - tror jeg kommer til å ha riktig så fargesprakende pakker på julaften i år.

Vi kan lage eller kjøpe mye fint i tovet ull eller ullfilt i år
soppene er kjempesøte - og huset, og de prikkete pakkene og .....
 
Hva med å lage noen hus i ullfilt - de er kjempefine til å pakke leker i, f.eks med på tur eller å la dukker eller lekedyr bo i.
 
Ønsker alle en kjempefin lørdag - selv skal jeg ut og gå en lang tur i dag - det er fint ute og jeg må nyte dagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone