mandag 15. oktober 2012

Framskap med vakre kurver

 
Bilder av framskapet med håndlagede utskjæringer og god plass til gjenstander jeg er glad i 
 
 
Framskapet er lasert hvitt og jeg har planer om å gjenta prosessen
Lurer litt på å prøve med en gråfarge i lasuren denne gangen...
 
 
Stjerner i fattigmannssølv, som egentlig er julepynt - får henge framme hele året...
 
 
Det skinner i tinn - nylaget etter gamle former - kopier av gamle gjenstander
 
 
Øverst på skapet er den flotte utskjærte toppen - selve krona på verket
 
Ila høsten skal det etter planen komme bilder av det nymalte skapet ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone