fredag 21. september 2012

Gjenbruk nok en gang

Hallo mine venner - bloggelysten er tilbake etter en pause
 
Jeg er blitt student på deltid siden sist, ved siden av full jobb
- har ingen fritidsproblemer for tiden
 
Her er et bilde av bloggeren i aksjon med fotoapparat :-)
 
 
 
Har funnet siste fine lille lampeskjermen til lysekrona mi - gjenbruk den også selvsagt
det siste tilskuddet er lampeskjerm nr 2 fra venstre - helhvit skjerm
Den er kjøpt for kr 10 i Maritastiftelsen sin butikk i Markeveien, Oslo.
 
 
Har også funnet flere fine små glassflakonger i samme butikken
 
 
Her er kjøkkenhylla mi - full av fine gjenbruksting som jeg er veldig glad i
det kommer stadig noen nye tilskudd til samlingen og går noen ut, som blir gitt videre
 
 
Ha en fin fredagskveld alle sammen og riktig god helg
Jeg skal på studiesamling også i morgen - gleder meg!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone