mandag 26. mars 2012

T one i kjøkkenhylla mi

Hallo - har omarrangert litt i kjøkkenhylla mi.
T one - oppstod litt tilfeldig ved forskyving av bokstavene da jeg ryddet

Apotekerglassa mine har kommet på plass sammen med de gamle Egersund skålene
Glassene fungerer fint som lysestaker hele året 



Denne lille karaffelen og det fine glasset med samme mønster, er to bruktfunn
funnet i Markeveien i Oslo - hos Marita stiftelsen
Har en annen liten fin karaffel fra før - liker fine ting i slipt glass




Under ser dere et bilde av fotografen - hjerterdameutgave - om dere kikker etter...
Hjertene med speil i henger på innsiden av ytterdøra mi



Ha en fin kveld - kjenner bloggelysten er på vei skikkelig tilbake
Vi treffes igjen i morgen.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone