mandag 12. mars 2012

Grønne innslag i interiøret

Blomster er en viktig del av interiør - her er litt av vårt grønne interiør

Denne engletrompeten presenterer store hvite klokker som dufter deilig av vanlije

Plutseklig dukker det opp store grønne knopper som forvandler seg til de fantastiske
hvite klokkene ila en par dager 


Jeg har tatt flere avleggere av planten min - så i løpet av året blir det flere
store trelignende potteplanter hos meg


Er de ikke fantastisk vakre? - blomstene varer noen dager og dufter mest på kveldstid.


Jeg er også begeistret for garanium - spesielt duftgeranium
- her en en variant som dufter sterkt av sitron

Ha en fin kveld alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone