onsdag 18. januar 2012

Mine soverom 2012

Mye natur i 2012 også, rolige farger og litt spreke farger, det meste er moderne nå, uansett kommer jeg til å fortsette å sette sammen nytt og gammelt - i min egen stil...

Det betyr at jeg kommer til å fortsette;
- å ha mitt lyse soverom omtrent som nå - det er et godt rom å hvile i 


Jeg tenkte å skrive Kyss og klemz - men det måtte bli Kiss og klem - jeg fant nemlig ikke en "y" og leter fortsatt etter en lys Z bokstav


Jeg har lyse chenillegardiner, med en mørkere gardin bak og persienner, så det kan bli mørkt i rommet på sommerstid.
Jeg elsker de kremfargede Ghost stolene mine
- jeg har to, en i hvert soverom


Her er en et bilde fra det andre soverommet - også der er det lyse og lette farger - med innslag av mørkt tre innimellom

- med lyse vegger og innredning er det enkelt å kombinere med alle typer farger når jeg får lyst til det


Jeg har en romslig gjesteseng, med en anseelig mengde puter i,
den kan skyves sammen til enkeltseng om jeg trenger mer plass og har praktiske skuffer under - til sengetøy og ekstra dyner/puter 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone