søndag 5. februar 2012

Til minne om Erlend

Siste innlegg i bloggen er en stund siden - 20 januar mistet jeg et av mine favorittmennesker, min eneste bror Erlend, helt uventet. Han ble bare 43 år.

Han var en positiv, varm og omtenksom person, med svært mange venner.
  
Innlegget i dag blir til minne om ham.

Erlend Undertun
11.10.68 - 20.01.12

Jeg savner deg veldig og tar med meg alle de gode minnene..
Jeg vil aldri glemme deg.


Har tatt med et par bilder av utsikten fra huset hans, nydelig sted.



Jeg tar en pause i bloggingen - til skrivelysten er tilbake
Ta godt vare på alle deres kjære, nyt stundene dere har sammen... 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone