torsdag 22. desember 2011

O jul med din glede...

O jul med din glede... nærmer seg med stormskritt - jeg gleder meg veldig

Har funnet fram julepynten;

Mine fine nye røde sopper fra Skaperverket, Markeveien i Oslo


De er bare kjempefine og til å bli juleglad av...


Mine fine nissens hjelpere - dverger også funnet hos Skaperverket i Oslo...


og årets siste tilskudd, gjenbruksfunn av to nydelige gamle konglekuler


Koser meg med innspurten på julevask og -rydding.
Ha en fin dag videre
- husk å ikke stresse for mye
- jula kommer til oss alle uansett! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone