søndag 11. desember 2011

Fuglehenger

Her om dagen fant jeg denne fine fuglehengeren hos Kremmerhuset

Jeg er svak for fugler og knagger i metall - denne hadde begge deler

Jeg tror den skal få en plass i loftstua mi, ved kontroplassen min

Jeg har laget meg en kontorplass som jeg skal legge ut bilder av en annen dag.
 
Det er godt å komme i gang igjen etter nyttår - gleder meg til å fylle dagene med kreative aktiviteter og innredningsplaner
Jeg har fortsatt noen skodder i ulike lengder som jeg skal male og plassere
Kanskje blir den lengste av dem hodegjerde ved sengen

Ønsker dere en fin kveld - det regner i Oslo - vet det er vind og storm hjemme på Sola 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone