lørdag 17. desember 2011

Julegaver i gjenbrukssøm

Jeg har jobbet litt videre med stoffmerkene mine - har satt dem opp på scrapbookingpapir i matchende fager - synes dete fungerte brukbart

Jeg ser fram til noen dager julefri og muligheten til å bruke merkene i noen av mine syprosjekt

Sjekk de fine kleshenger bindersene, som jeg fant på Panduro.
De er bare knallfine og veldig brukelige til slike formål


Jeg har mange planer om syprosjekter....
 - stoffmerkene har jeg tenkt å bruke på puter og dekkebrikker i lin - på vesker og trolig på noen av klærne mine også.
De kan kanskje passe i enden av noen av mine mange skjerf

- jeg har ikke så rent få av dem - jeg elsker fine skjerf og gjerne om de er litt store, gode og varme..


Jeg skal legge ut bilder av min gjenbrukssøm om litt - må bare få unna de siste juleforberedelsene først....

Ha en fin dag videre - kose dere sammen med familie og venner 

1 kommentar:

  1. så stilig.... gevinst for giveaway er ikke glemt.. den bør snart dukke opp i postkassen din.. God jul til deg og din Tone.. Klem fra tone ;))

    SvarSlett

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone