mandag 7. november 2011

Julefølelsen sniker seg på

I dag har jeg tatt med noen flere bilder fra messa i høst - julefølelsen sniker seg på - derfor er det noen julefigurer på bildene - det er ennå litt tidlig,
- jeg er også veldig svak for de mange flotte blikkhusene 


På bildet under er mye fint til høsten og julen - jeg liker spesielt godt
de fine rensdyrene, etasjefatet, den firkantede klokken, hengekronene ....

   
Det vakre juletreet er egentlig en ganske nydelig gjenbrukside
- det var veldig stemningsfullt på standen der jeg fant det i høst...
- slik kan det "glemte", vakre juletreet fra i fjor få skinne ennå et år,
og være gi en "skjør" og vàr og nesten transparent julestemning



Så mye fint til vinterhuset og til julen....
Flotte store kopper til kakao eller Caffe lattè, lysestaker, hm ....
- tror jeg kommer til å få en lang ønskeliste til jul i år...


Ønsker alle en fin høstuke, med mange trivelige aktiviteter
Klem fra Tone i Heimefronten 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone