fredag 4. november 2011

I bakemodus

Jeg gikk en liten tur innom Ahlens på vei hjem fra jobb i dag... og
kom der ganske så sterkt i bakemodus og med med litt bakeutstyr som er vist på bildene mine i dag

  
Jeg fant noen fine kanelsnurrer- og muffinsformer og noen søte cupcakesformer...


Jeg fant matchende kakeservietter og noen søte små metallformer...
- de tenkte jeg at kan brukes både til marsipan og sjokolade


Jeg er veldig glad i sjokolade og desto mørkere, desto bedre - de små sjokoladeplettene er ment for fondant, men tenker nå å nyte dem en etter en - disse inneholder 72% kakao


Nå skal jeg prøve ut utstyret - kanskje blir det noen kakebilder fra helga ....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone