tirsdag 15. november 2011

Heldige meg som fant desse...

En gang i uka stikker jeg innom en av mine favoritt bruktbutikker i Oslo.
Og gjett hva jeg fant; jo en stor gammeldags apotek/laboratorieflaske som jeg lenge har ønsket meg!!


Jeg må ha med ett bilde til av apotekflasken min - den er kjempetøff;


Jeg fant også disse to kjempesøte skålene fra Egersund fajansefabrikk;


Her er de kommet på plass i kjøkkenhylla mi - der skal de få vise seg fram...


Her er et annet av mine nyeste funn - denne er ny og fra Granitt


Og til slutt - ene hylla med noen av mine fine gamle glass - de er også kjempesøte


Ha en fin uke videre - kos dere i høstmørket


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone