onsdag 24. august 2011

Loppedilla - mine favorittlopper

Håper mange vil være med på min Give away - se innlegget fra søndag 21.august.

Jeg må innrømme at jeg innimellom har loppedilla - jeg har funnet mange skatter i bruktbutikker eller loppemarkeder. Jeg har nok som mange andre, noen kjøp jeg ikke gjorde, som jeg angret på etterpå og noen kjøp jeg har gjort som likevel ikke helt passet inn hjemme hos meg.
Det er da det er så flott at vi kan bytte på å eie gamle skatter - kanskje kan noen av mine gjenstander være akkurat det noen andre er på utkikk etter.
  
Jeg tar gjerne turen på loft og innom bruktbutikker og loppemarkeder - her er en av mine gamle skatter;



Denne kule lampa lå stuet bort på et loft hjemme hos min mor - den er fra slutten av 70-tallet og laget av den svenske designeren Carl Thore. Nå henger den i loftsstua vår



- denne lille dype tallerkenen er spesielt fin synes jeg.
Motivet er i bruntoner, mens litt av himmelen, huset og enkelte deler av motivet er fargelagt.

1 kommentar:

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone