fredag 26. august 2011

Gave- og interiørmessa 2011

Det er tid for høstens Gave og Interiørmesse på Lillestrøm - det er så gøy og inspirerende å gå rundt og ta en kikk på nyheter og alle de flotte tingene som er på vei inn til landets interiørbutikker!!

Dere har mye å glede dere til - her er noen smakebiter fra årets messe:

Kunne tenkt meg denne stolen - ja...

Sett på standen til House Doctor - jeg likte selvsagt lysekrona ...

Flotte tøffe jernmøbler var det en del av - det blir en del bruntoner og naturtoner i høst

Inspirasjonsbilde - fortsatt mange klokker å se i alle formater

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone