søndag 21. august 2011

Giveaway...

Hjertelig velkommen til min første Giveaway 
Jeg er ganske ny, men trives allerede veldig godt som blogger - jeg gleder meg til å bli kjent med mange andre bloggere - det er utrolig mange flinke damer der ute
- jeg blir VELDIG imponert og inspirert når jeg kikker rundt hos dere! 

Tingene jeg gir bort er denne gangen;
   
1. Englehenger i ståltråd - denne er 20 cm bred og kjempefin til å henge babyklær på - eller lage et annet nostalgisk oppheng av     


2. "Angels are welcome here" - hjerte med englevinger med oppheng
ca 15 cm bredt


3. En stk girlander i rustent metall - kan formes f.eks til bruk på lys, eller til en krone til en figur - og et stk stakittgjerde i rustent metall - kan benyttes f.eks i blomsterarrangement 


4.En stk Rose Vintage tekstilpakke med 3 x 30 cm/hel bredde av Rosestoff i bomull, Beige lille martine og Rosa lin/bomull


5. Grønn Retro tekstilpakke med 3 x 30 cm/hel bredde bomullstekstiler
Du kan lage fargerike puter eller poser til barnerommet, erte- eller risposer til pike/gutt, handlenett .....


6.Trefigur malt med tavlemaling (30 cm lang) - flott til vegg på barnerom

For å delta må du legge igjen en kommentar under innlegget.

Har du ikke egen blogg kan du skrive en kommentar under anonym, men husk å skriv mail adr. din slik at jeg kan nå deg om du blir den heldige.
Synes det er koselig å gi de som allerede følger bloggen min en ekstra oppmerksomhet, derfor får de ett lodd ekstra. ;)

Du får

3 lodd for å være følger og kommentere
2 lodd for å bli følger og kommentere
5 lodd for å være følger, kommentere og linke
4 lodd for å bli følger, kommentere og linke
1 lodd for kommentar

Husk å skrive i kommentarfeltet hva dere gjør - håper mange vil delta ;)

Jeg trekker Heimefrontens Giveaway 15. september

Stooor klem til dere alle fra Tone :D  

9 kommentarer:

  1. Wow for ein flott premie!!

    Denne har eg virkelig lyst til å vere med på :)

    Eg ønsker meg 5 lodd :)

    Ha ein flott søndag i regnveret :)

    Klem
    Torbjørg

    SvarSlett
  2. Du har ein kjempe flott blogg Tone, Eg er følger av heimefronten , eg tror eg var det fyrste:) Klem Kari ( lilladør)

    SvarSlett
  3. Hei hei. Vil takke for kommentar inne hos meg. Så hyggelig! For da fant jeg jo deg og denne give awayen.
    Jeg kommenterer og linker. :)
    Klem Madelén

    SvarSlett
  4. Hei :) Fant nettopp bloggen din - og følger deg vidare ;) Tar to lodd (følger og kommenterer). Klem frå Sissel

    SvarSlett
  5. Jeg tar 2 lodd (følge og kommentar)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Jeg dumpet tilfeldigvis over bloggen din, og da måtte jeg nesten slenge meg med på denne ga. To lodd til meg, jeg la meg til som følger nå. :)

    SvarSlett
  7. Hello! You have a such lovely space, dear! And your candy is wonderful! It inspires me. Loved everything here! I've posted your candy on my sidebar at "sorteios/candies", by date! Thanks so much for this lovely chance! :D Rachel
    Follower's name: Rachel Berault
    I think it's 5 lodd(?)

    SvarSlett
  8. 2 lodd til meg som følger og for kommentar:) Falt pladask for den grisen:)

    SvarSlett
  9. Eg prøver lukka med 2 lodd;o)

    Så mykje fint du viser fram;o)

    SvarSlett

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone