søndag 3. februar 2013

Fra Creme til noe nytt

 
I skrivende stund har jeg planer om å flytte fra min lille feminine boble av en leilighet til noe nytt
- spennende å se hva innredningen og stilen blir i ny bolig
 
 
- kommer nok alltid til å like å ha det lyst og ha et interiør som er helhetlig 
 
 
Har holdt innredningen i lyse farger med noen få innslag av sort
- som stolene og kjøkkenutstyr hengt over eller på kjøkkenbenken
 
 
Kjøkkenet er italiensk og hvitevarer fra Smeg
Kjøkkenskapene har noen kule overskap med skapdører som
kan åpnes leddet oppover - litt vanskelig å forklare
 
   
Soverommene er også holdt i samme fargeskala
- ikke tvil om jeg liker lyst og creme
 
 
Litt mer av interiøret på gjesterom - og rom for kreative sysler
 

Badet er grei størrelse og jeg synes det er praktisk innredet slik at all plass kan utnyttes

Utsikten fra takterrassen er kjempeflott - den er jeg veldig begeistret for!

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Hei, Hei. Kjempefin blogg du har!

    Jeg står bak bøkene Sanselig sommer og Sanselig jul og holder nå på med en ny bok som får tittelen Sanselige Rom.

    I den forbindelsen har jeg en stor konkurranse der man kan vinne flotte interiørpremier for 22.000,- Jeg vil med dette gi deg en personlig invitasjon til å bli med. Hvis du ikke allerede er med kan du se mer ved å bruke denne linken:

    http://franciskasvakreverden.blogspot.no/2013/02/stor-konkurranse-vinn-premier-for-mer.html

    Frist for å være med er 15. mars.

    Ha en flott uke!

    Beste hilsen Franciska :-)

    SvarSlett

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone