torsdag 5. januar 2012

Jeg har pimpet Ikea igjen

Januar sniker seg av gårde, litt lysere for hver dag. Jeg synes også denne måneden går fort, det er snart helg igjen og snart en ny uke som kan fylles med kreative aktiviteter.
Jeg har hentet fram bilder av min enkle hvite lampe fra Ikea, litt kjedelig og ganske vanlig i mange norske hjem - helt grei altså, men ..... 


Jeg fant en fin gammel lampeskjerm i en gjenbruksbutikk - det slo meg at den kunne passe til å fiffe opp lampen min - og så gjort,
slik har jeg pimpet min Ikea lampe til å bli
- en lang, litt odde stålampe med særpreg.

Jeg er blitt veldig glad i den litt skjeve - litt odde lampen min

Her er et fargebilde av den nye lampeskjermen med rosemotiv, i lyse og gylne farger som passer til interiøret.


Fornyelsen av lampen kostet meg kun 49 kroner
- og jeg har fått en lampe trolig absolutt ingen andre har
Nå har jeg tenkt å beholde den kule stålampa mi lenge - kanskje får den enda en ny hatt om en stund å variere med - om jeg en annen gang finner en annen skjerm jeg liker godt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone