søndag 17. juli 2011

Prøver en utforming av bloggen min

Jeg startet med en litt mer fargerik mal og mer detaljert bakgrunn for bloggen min. Jeg prøver nå en litt lysere og enklere ramme for bildene og innholdet på bloggen.
Jeg tar gjerne imot tilbakemeldinger på hvordan dere synes at denne utformingen fungerer.
Det er veldig artig å fotografere og lage innlegg, spesielt når jeg mottar kommentarer - jeg kikker også ofte innom andre blogger - det er så utrolig mange dyktige bloggere å bli inspirert av...      

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone