tirsdag 14. juni 2011

I lampemodus..

Jeg liker veldig godt den retro lampen som jeg har fått på plass i loftstua mi. 
Lampen ble kjøpt av min mor ca i 1978 og er utformet av den svenske designeren Carl Thore. Den har ligget altfor lenge bortgjemt i en bod. Nå henger den blankpusset og fin og gir litt glamour til loftstua mi.



Lampen i sin originale farge - en litt matt gullfarge - veldig elegant synes jeg!



... og i en litt mer gammeldags versjon -som viser at lampen også hadde vært flott i en kobberfarge







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone