lørdag 5. mai 2012

Nostalgisk på en lørdag

Jeg er glad i naturmaterialer og lin - noe som interiør rundt meg bærer preg av
Bare se her:

Puter i slagbenken - blanding av gammelt og nytt - her noen puter fra H&M Home nettbutikk
Det store eikeskapet rommer mye - også her en blanding av gammelt og nytt dekketøy,
vaser og glass - samt mormors bok med håndskrevne oppskrifter


Trestolene har fått nye puter med linskjørt
- dette er puter fra Kid som jeg har sydd kapper av lin på


Detalj fra puter med linskjørt - en rimelig måte å få tilpasset puter til ulike stolstørrelser
Lys og annet oppbevares m.a i trekurver på disken
Ha en flott lørdag - jeg skal nyte dagen på landstedet 
- være mye ute, til tross for ganske lave temperaturer i dag.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone