lørdag 10. mars 2012

Nydelig sølv og champagnefarget lin

Kjenner inspirasjonen komme i takt med vårfølelsen
Har lyst til å lage meg senge teppe og puter i nydelig lin
- den har en linfarget og en sølvfarget side,

eller kanskje det blir puter i strie, som her på bildet


Linen har jeg også i en champagnefarget variant
- denne har en linfarget og en lys sølvfarget side 


Begge varianter er til salgs i nettbutikken www.heimefronten.no
Ta gjerne en kikk innom - du kan finne mange gode kjøp her


Her er noen av putene mine i en av mine sofaer,
puter kan jeg aldri få nok av

Ha en fin helg !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hallo
Jeg blir kjempeglad for dine kommentarer - hver enkelt av dem bidrar til å inspirere meg til videre aktivitet i bloggen. De gir meg også en mulighet til å finne deg og din fine blogg.
Tuusen takk for dine kommentarer - stor klem fra Tone